Bendradarbiaudami su mados butiku KOKO Boutique pagaliau suteikėme dėmesio vyrams ir vienai dienai vyninę g.vine pavertėme vyriškais mados namais. Tikslas – supažindinti vyrus su vyraujančiomis sezono tendencijomis, suteikti galimybę įsigyti stilingų drabužių bei suburti stilingą vyrišką bendruomenę. Vakaro metu lekciją apie vyrišką madą skaitė mados žinovas Eugenijus Skerstonas, šokolado skonius pristatė “House of Naive”.

Client: KOKO Boutique

A/D: koncepcija, komunikacija

Photography: Kristina Čižiūtė

“Modernus vyras gyvena dabar ir suvokia šiandienos privalumus. Jis siekia gyvenimo kokybės: dirba mėgiamą darbą, laisvalaikiu užsiema įvairiausiomis veiklomis, jis keliauja, ragauja, atranda. Jis nebijo naujovių ir bene visuomet leidžiasi į diskusijas, tačiau turi tvirtą nuomonę įvairiais gyvenimo aspektais. Jam svarbu kaip jis atrodo, jis domisi mada, nes suvokia, kad tai – neišvengiama. Įvaizdis, lygiai taip pat kaip ir protas – tai raktas į sėkmingą ir pilnavertį gyvenimą.” – A/D kūrybos vadovė Agnė Skripkinaitė